Rykten (ni i skarpäng kan ju läsa)

Åh, efter en kommentar idag i skolan pallade jag inte mer, hehe. Vet inte om det är flera men jag vet att det är några som har fått för sig en jävligt konstig grej.. Att Jag,MalinA,MalinL,Tea, Louise,Emilia, Emma & Felicia tror att alla älskar oss.. hahah! Eller folk säger inte just våra namn men de säger "ert gäng/ert fjortis gäng" och jag antar då att de pratar om oss även fast man liksom inte riktigt kan kalla oss gäng.. eller det låter bara konstigt haha. jaja, vill bara klar göra en sak för er. Vi vet mycket väl att vi inte är särskild "älskade" och att det är jävligt många som pratar/har pratat skit om oss. Vet inte hur ni har fått för er det där? Är det för att vi vågar skratta högt och inte palla bry oss vad andra tycker? Vet ni vad, jag går i skolan för att få bra betyg och skolan är redan skit så varför göra den mer skit genom att bry sig så jävla mycket? Att skratta och ha kul innebär att man tror att alla älskar än.. är ju så ologiskt det kan bli. Sluta döma så fucking mycket, ursäkta språket men har fått nog av alla rykten nu. Sen verkar många tro att vi är "taskiga", bitchiga, dryga osv.. vad har vi gjort mot er som får er tycka det?! Vi bryr oss inte hur du ser ut, vad du leker, jag bryr mig om du är rolig, snäll & vågar vara dig själv. Resten kvittar. Tycker det är riktigt synd vissa har fått denna uppfattning och jag lärde mig verkligen i sexan att man inte ska döma någon man inte känner bara sådär eller bara lita på rykten. :) Långt inlägg men viktigt.  //Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0