"Make the money, don't let the money make you"

 
 hejdär. Fotade med tjejerna efterskolan.. tror det blev några bra bilder iaf, vi fotade med emmas kamera så får hoppas att hon ger oss de bra bilderna haha. Laddar upp bilderna på bloggen men antar att det tar några dagar tills dess.
 Senare åkte vi till Täby C. Kollade på skidkläder i slutet och när jag kom hem var jag tvungen att prova mina egna. Det får bli nya överdragsbyxor detta år. Trodde jag ville ha vita men kör nog på svart ändå.. sen ska jag försöka hitta en normal hjälm hehe. Ser verkligen fram emot när vi ska åka skidor med skolan i kungsberget och sen åka till sälen. I sälen blir vi ju ganska många också! Malin A och jag bor på samma hotell fast i lägenheter eller stuga. Tea bor i lindvallen där vi åker, Lollo&MalinL i hundfjället så de kmr vi också träffa. Bilder från förra året.. Åkte med Malin,Felicia,Alva,Leon,nånsnubbe& lille Lollo, star fan! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0