Kvällskvisten

Tjafan. Hittade ett par ballerina skor idag från Angela C. Sen gick jag till frissan och gjorde texturizer + klippte mig. Frågade om jag hade slitet hår och då sa hon "Nej bara lite" så det blev bara topparna. Skönt! Trodde jag hade jättelitet. Juste ja, sen tog jag hål i örat. Vet att alla redan gjorde det när de var 6 så kände att det var dags! Fick också med mig en riktigt bra värmespray och bra inpackning! Tipsar starkt om värmesprayen eftersom det är väldigt viktigt om man plattar. Om du köper en värmespray/olja för 80 kr så är många blandade med vatten och de brukar inte skydda så bra, så om det är nåt man ska lägga pengar på är det värmesprayen från Redken 350 kr. Nu ska jag gå dejta sängen och läsa SOLO, tagga skola imorgon//Mari


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0