2013 bitcheeeezz

Gay rubrik javet. Men skrev somsagt att jag skulle blogga idag så då gör jag väl det! Första natten/kvällen 2013 spenderades med Malin L och Tea. Båda sover tyvärr nu de tråkmånsarna. Första nyårsafton jag firar utan familjen, kalla mig efter men har man stränga föräldrar så har man. Är ni taggade på ett nytt år? Känns som alla är skit taggade och bara: "OMG THIS YEAR IS GONNA BE MY YEAAAAR #cooling"
Önskar att jag hade lite mer den inställningen för just nu känner jag mig inte alls taggad på att bli en ny jag eller att äga 2013 haha. Men det blir säkert bra! Ska försöka träffa massor med nya människor, försöka undvika dramatik och bara ha ett fantastiskt år.. Men nu ska jag se på ett avsnitt av Gossip Girl för kan inte sova. Imorgon ska jag åka in till Täby Centrum med Malin, Tea, Emma och Feffeboy och sen sova över men kommer troligtvis inte orka det. Bilden är tagen från Emmas blogg, tror det är hon som har fotat, jättefin bild!👌 Tjalom/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0