Bloggen

 
 
Vet för det första inte vad Lollo har skrivit på de två senaste inläggen? Men aja. Haha våran blogg är lite sådär jätte tråkig och båda vi bloggar väldigt sällan. Snart kommer en ny design och då kommer jag iaf börja blogga med bra uppdatering och om intressanta saker.. men tills dess blir väl det random inlägg som här nedanför, haha. 
Sen vet jag inte om Lollo vill börja blogga lite mer seriöst men jag tänker i alla fall inte gå och tjata på henne att blogga 24/7 för om man ska blogga så ska man ju liksom tycka det är kul, inte som något man "borde" göra. Så vi får se hur det blir..jag kanske ångrar mig totalt oh vill sluta blogga? Eller kanske Loll? Men förhoppningsviss så kommer bloggen bli mycket bättre och gå uppåt. Vi får seeee vi får se..  // Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0