Vardag, vardag vardag

Hejsan! Var ett par dagar sen sist! Idag så slutade vi jätte tidigt typ runt 12-13 och vi hade ingen spanska så det blev sovmorgon. Efter skolan gick jag hem till Malin A med Alva, AnnaF, Paulina, Anna B & jag. Vi såg på Silent Hill jätteäcklig skräckfilm. Sen var Malin tvungen att gå och då drog alla hem till Alva. Sen åkte jag hem till mig och åt och sov haha. Sen åkte jag, Tea & MalinL till Emilia mot Lollos lags match. Båda var grymma men Tis vann, grattis! Efter det så stod jag och vänta på bussen i typ 15 minuter men tur att Alva och Malin väntade med mig. Jag körde på mjukisar idag det var ju ändå måndag och palla bry sig. Åh älskar ändå den här sista veckan när man kan vara med sina underbara vänner utan att tänka på läxor eller att lägga sig tidigt. Jag menar våran ändå lektion imorgon: Laserdoom (stavning?) :DDDDD /Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0