Prov osv

Hej! Idag efter skolan så åkte jag hem på direkten och somna haha! Det är så sjukt skönt utan några läxor & proven är ju också över nu... På tal om prov, fick högsta betyg på mitt kemiprov! Om man fick 11 elr över så fick man E och jag fick 32,5 poäng, stolt! Hade inte pluggat så mycket så jag trodde det skulle gå dåligt & mina föräldrar också så fick välja mat idag, det blev hummer hihi. Men när vi ändå snackar om prov kan jag meddela er att jag kommer få F i geografi så det känns segt men jag orkade verkligen inte plugga något så jag läste inte ens igenom allt, så skippade ett par frågor heh. Kul inlägg, lite skryt om prov och lite misslyckande här på slutet haha. //Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0