Måndag

I veckan kommer det bli mycket plugg. Borde egentligen plugga som bara den just nu eftersom jag har kemi prov på onsdag men jag somnade inte förens två inatt så har sovit en timme nu istället, haha. Det var ändå värt att somna så sent för jag läste ut Flugornas Herre vilket innebär att jag slipper plugga, jättemkt! Har dock kanske vart lite kaxig idag och lättirriterad. Imorgon är det i alla fall sovmorgon. Juste, ja! Idag köpte efter skolan gick jag på läxstuga och sen åkte jag in till TäbyC och köpte två presenter + åt där med girlsen //Maria

 


Kommentarer
Postat av: Ni vet vem jag är

UPPDATERA FÖRIHELVETE!!!!😘😘😘😘

Svar: jaja
Maria&Lollo

2012-12-06 @ 10:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0