2013

* Jag ska spara minst 60 kronor i månaden och helst 100.

* Höja min månadspeng innan det blir april

* Lära mig att gå upp på morgonen

* Försöka se de bra sakerna med livet oftare

* Inte vara så stel mot mina kusiner/sysslingar osv

* Vissa min familj att jag älskar dem

* Berätta en sak för mina föräldrar(topsecret)

* Satsa mera på skolan och få ett A i nåt ämne

* Skratta mera och bry mig mindre om de/sakerna som tynger ner mig

* Sluta prata med Felicia på mattelektionerna!!!!!!!!!(nej men måste börja jobba mera, är förvånad över att ha ett C i matte)

* Följa följande motton: Yolo, Yodo & Fish

* Platta håret noggrannare när jag väl plattar och platta håret max 4 dagar i veckan... Kanske 5.

* Bli smalare

* Sluta slösa så mycket pengar på MacDonald, Espresso House mm.

Det var mina nyårslöften, vad är era?Jag kommer göra ett inlägg i över morgon (2013!!) men sen kommer jag gå tillbaka till min lilla bloggpaus.. Verkar som Lollo också tar en. :) // Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0