19 sanningar

1. Det var jag som kom på smeknamnet Feffeboy till Felicia :)

2. Jag blir super blyg med min släkt men verkligen inte när jag är med mina vänner

3. När jag mår som sämst så berättar jag det aldrig för någon

4. Jag älskar min klass 7b

5. När jag inte har sovit något på hela natten och går i skolan dagen efter så är jag som roligast 😎

6. Jag är "känd" av mina vänner för att sova jätte länge på helger haha

7. Jag älskar One Tree Hill

8. Jag jämför mig mera än vad jag tror

9. När jag var liten så var jag kung på att spara pengar..

10. ... Nu suger jag på det.

11. Jag blir jättesvårt kär

12. Jag håller inte kontakten med någon förutom Elin, Malin och Tea som jag gick i samma klass med från sexårs till femman tyvärr!

13. Jag är ganska lat men ska försöka ändra på det

14. Jag tror inte att jorden kommer gå under imorgon.

15. JAG ÄLSKAR ER BLOGGLÄSARE!!! (I fall den skulle göra det ändå )

16. Min familj skämmer alltid ut sig, alltid.

17. Jag saknar lågstadiet och mellanstadiet

18. Jag härmade Emilia (tef.blogg.se) med att göra den här "listan"

19. Jag vill bli mycket smalare men jag älskar mat för mycket för att kunna bli det och är för lat. Yolo.

//Mariii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0